sobota, 17 stycznia 2015

Pokaz Rumia Biblioteka 17-01-2015

            Siemanko witajcie na moim blogu . Dziś pare fotek z eventu który odbył się 17-01-2017 na terenie biblioteki w rumi . przyszło sporo ludzi , Radio Gdańsk , jak i lokalna telewizja . Zdjęcia poniżej przedstawiają moja grę przeciwko Dark Angels z dodatkiem Grey knights-ów . Scenariusz z City of dead, ćwiartki 1850 p na stronę ( tak wiem myślicie 'Boże tyle p na takim małym stole 48'x48' ) na początku lekkie problemy z rozstawieniem ale po chwili ja wybierałem miejsce startu więc dobrałem najbardziej dogodne miejsce jakie było i takie w którym mogłem spokojnie wystawić monolit ( Boże co za idi^#@ wystawia monolit na takim stole ) - tak wystawiam bo mogę ! Przynajmniej ładnie się prezentował .






Dobra parę klimatycznych Fotek  w sam raz na tapetę























Następny event pewnie też się zjawię jako współorganizator i też sporządzę jakąś małą sesje zdjęciową z MOŻE skończonymi  nekronami . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz