Core :
Zahndrekh - Dla czego ? Bo jest Op w kosmos a za 150 p za jego możliwości to tak i tak tanio . Wybór traita , bonusu za 24 cale od przeciwnika . Dla mnie bomba .
10 x Lychguard - Dajemy 10 tarcz i mieczy i wchodzimy w każdego przeciwnika jakiego możemy . Widzimy sm, Zabijamy w walce wręcz . Save +3 przt T3 i inv też 3+ daje nam nekroński odpowiednik termosów . W czym "nasze termosy " kosztują taniej 350 p i maja reanimacje na4+.
2x wojownicy jako podstawa . Czemu by nie wykorzystać tego jaka główna siła ognia . Dajemy jedne oddział 20 osobowy z dedykowaną arką nie daleko . 15 chłopaków w drugiej arce latającej po drugiej stronie tych 20 panów i mamy nieśmiertelny oddział do którego ciężko podejść nie tracąc większej ilości wojsk .
Dedykowany pojazd do 20 panów. Tu bez zmian latamy wspomagamy naszym ogniem i naprawiamy chłopaków
Natomiast ta 15 lata w dedykowanym transporcie otwierając swój ostrzał na to co jest za blisko 1 tura z tego oddziału i nie ma pojazdu .
1x Immortal . Dobra nerf tesli zmniejsza trochę grę , wiec damy 10 gausy z siłą 5 . dlaczego pewnie sie zastanawiacie . Większa ilość gausów da rade zniszczyć wszystko . Z buta oczywiście podążająca gdzieś na tyłach . Ubezpieczająca znaczniki i wspomaganie wojowników .
1 unit po 3 Tomb Blady 56 p za 3 sztuki 2 p za placek na pojedynczym motorku daje nam 60 p za nekrona z t 5 poruszającego się na 12 cali z plackiem s 6 na 24 cal . Jak tu tego nie kochać ??
0-3 Monole . JASNE BIORĘ 1 . WTF po co ci monol ?? Odpowiadam monol jako po 1 DUŻA zasłona , i transport . Wypluwanie jednostek przez portal daje nam bardzo dobra mobilność i czyni nasza rozpiskę bardzo szybką .
Dobra ale teraz dodatki do core .
Musimy dodać Royal Court .
-Overlord , dajemy orba tak na wszelki wielki aby mieć re role na reanimacje na kluczowym oddziale np Lg lub flayed onsach ale o taktyce później .
-Lorda zmieniamy na Obyrona . Tak na niego ponieważ co prawda dostał dużego nerfa w nowym kodexie nadal ma skok z oddziałem po czym wraca z deep strika ale nie skateruje w 12 calach od Zahndrekha . Dając już Zahmdrekhowi wsparcie w postaci oddziału do CC np .
1-3 Crypteki . I tu idziemy po gołego Crypteka 3x strzały s5ap3 w sam raz na SM-y i inne
hmm coś jeszcze by wypadało bo trzeba . I tu mamy dwie opcje . skupiamy sie na obronie , utrzymaniu się na znacznikach , dodajemy 2x Deathmarki po 8 polecam osobiście . Tak na wszelkie deepstrajkujące się termosy , demony i inne syfy .
opcja którą testuje i jestem mega dumny to oddział 20 Flayed Onsów . 3 ataki +1 za kombinacje +1 za szarże . 100 ataków w CC . jestem za . Co prawda Save 4+ ale przy reanimacji 4+ są wstanie zjeść wszystko.
Grając tymi dwoma rozpiskami jedynie problem posiadam z tau na Forge worldowych riptajdach . Odporność nowych nekronów jest wielka . spokojnie mogą walczyć z demonami , wilkami , i innymi rasami .CO prawda nie grałem jeszcze z Gk i Harlekinami ale nie sądzę by stanowili jakiś większy opór .
W razie pytań walcie śmiało na meila lub tu w komentarzach . Pozdrawiam Gambit
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz